tisdag 20 september 2011

Kan jag få låna era tummar lite?

För nu börjar Pixbos första match för säsongen (i innebandyns eliteserie alltså, och det spelar roll för mig eftersom D är tränare för Pixbo, för er som inte vet).

De spelar mot Helsingborg i Helsingborg och jag följer matchen på webbtv eftersom just den här inte sänds i vanlig tv. Och även om jag lagar lite mat och så samtidigt så håller jag tummarna jättehårt. Mycket roligare att vinna än att förlora ju. Ni kan väl hålla lite ni med?

7 kommentarer:

Colombialiv sa...

Haller en massa!

Johanna sa...

Tack! :) 3-3 nu.

Johanna sa...

5-5, en minut kvar. Jag dör av sånt här.

Johanna sa...

Happ, sudden. Nervöst lite till då med andra ord.

Johanna sa...

Och det är i den här lägena jag känner "jag vill aldrig mer titta". 6-5 till Helsingborg. Jaja. Nu blire lite glass istället.

Colombialiv sa...

Typiskt. Men det var mycket bra kämpat tycker jag. På bortaplan och allt.

Johanna sa...

Ja, de fick ju med sig en poäng iaf. Och tack för tumhållningen!