fredag 20 april 2012

(Reebok, se hit!)

Jag berättade ju nyss att Lisa gått och köpt träningsskorna som jag tipsade om. Nu har även Tuffast av alla-Josefine fått feeling och inhandlat ett par, Jonna har rapporterat att hon spontanåkt för att köpa dem, men de var slut (säkert bara för att jag tipsat alla ;)) och Lisa W skriver att hon går och lurar på att köpa ett par hon med.

Alltså jag känner mig som värsta inspiratören nu. Låt oss alla köpa dessa najsa skor och komma in i årets träningsryck! (Jag har gjort det, har tränat nästan varje dag sedan jag köpte dem).

Och snart måste jag faktiskt sluta ge Reebok gratisreklam. Thats all for now.

4 kommentarer:

Ann sa...

Nu blev jag också sugen på att köpa, bara för det. Men har du dem inomhus eller utomhus?

Johanna sa...

Inomhus! Men man kan springa i dem också såklart. Jag behövde dock innerligt ett par att bara ha inne, eftersom jag brukar grusa ner inne på gymet med mina sketna löparskor, så de här har jag liksom paxat för inomhusbruk.

Johanna sa...

Men vavava, vad är det för skor? Jag har ju börjar löpträna (med betoning på träna).

Johanna sa...

Eller okej, annars kan jag ju klicka på länken och läsa själv.

Host.