tisdag 17 april 2012

Därja!

Haha, vet ni? Sedan jag tipsade om de underbara träningsskorna har Onekligen-Lisa gjort följande:

Rosa skor - check! Känner mig mycket nöjd. Jag gick rakt in i butiken, tog ett par och gick. Eller ja, jag provade ju och betalade också, är inte helt wild, men du fattar. Inget velande! Ingen beslutsångest! Bara chop, chop, klart. MYCKET SMIDIGT. Tack för tipset!

Alltså hurra! Och jag svarade henne genom att berätta att hon inte kommer att ångra sig. Det vet jag eftersom jag fortfarande kallar skorna för "mina träningsskor somjagälskar". Senast i morse ropade jag: "Daviiiid, har du sett mina träninsskor somjagälskar?"

Och den givna frågan nu är ju: när ska Reebok börja ge mig gratisprodukter som tack för den gratisreklam de fått genom mig? Vavava?

8 kommentarer:

Josefine sa...

Haha.. klart du ska ha spons nu! Jag var på Stadium igår och kollade efter dem men jag fick ingen hjälp (de bara seglade förbi) så jag blev sur och gick. Så nu testar jag inne i stan imorgon. Jag ska fan också ha skor som jag kan älska.

Cinderalley sa...

De later ju hur bra som helst. Men jag KAN bara inte fa mig sjalv till att lagga pengar pa traningsklader. Det GAR inte. Det ar lite samma sak som att kopa stadprodukter for mig, sa det gor jag inte heller.

Johanna sa...

Haha, underbart. Snart har alla de rosa skorna.

Johanna sa...

Cinderalley: Men haha, nej då går det ju inte, förstås. Jag tycker dock att träningsgrejer är mycket roligare att köpa än städprodukter (!). (Men ändå, om man hittar städprodukternas "rosa reebok" så kanske det blir kul att städa? Är tex sugen på att skaffa en dammsugare utan sladd för blir galen på sladdfan. Är ganska säker på att jag skulle dammsuga oftare - nu gör jag det typ aldrig - om dammsugaren bara stod där färdig att användas.)

emma sofie w sa...

Jag har svårt att köpa träningskläder enbart pga så jävla dyrt. Det har dock hängt ihop med faktumet att jag inte tränat speciellt regelbundet, svårt att berättiga skoköp för över 1000 kronor när dom används en gång i kvartalet.

ps.
http://emmasofiew.blogspot.ca/2012/04/11-fragor-och-svar.html

Jojjo sa...

Jag älskar min vit/turkos/gula-asics skor men är ändå sugen på de där rosa, haha. Rosa ftw!

Angående städprodukter så kan jag erkänna att städning är bland det tråkigaste jag vet, men efter att mamma fick ett utbrott på min dammsugare vid en flyttstädning (och min mamma får inte utbrott så lätt) så köpte jag en ny, dyr sak. Visserligen med sladd, men alltså vilken skillnad! Den gör ju RENT, på riktigt! Och faktiskt, jag dammsuger lite oftare nu. Helt otroligt!

Lisa sa...

Har invigt nu också! Känner mig mycket nöjd. Fast jag sprang inte, så kan inte komma med fullgott utlåtande ännu. Men de är rosa! Och fina! Och jag älskar dem också tror jag!

Stina sa...

Hej Johanna,
Det var ett tag sen jag var inne och läste här, tack för att du påminde mig genom att skriva en kommentar hos mig :)

Blir så inspirerad av att följa dig. Du verkar ha ett toppenjobb :)

Kram Stina