onsdag 24 augusti 2011

Önskerubriker.

Nej, jag vet, jag är inte snabbast i stan direkt. Den här önskerubriktrenden startade ju på bloggarna för en halv evighet sen, men ändå: bra idé ju. Jag tänkte att vi kör! Och nu när alla andra redan hållit på med den här leken ett tag blir det ju ännu lättare för er att komma på rubriker.

Alltså: Ni kommer med rubrikförslag i kommentarsfältet och jag skriver sedan inlägg till rubrikerna. Snälla snälla skriv nu ett förslag (vad som helst funkar ju!), det blir så pinigt annars.

12 kommentarer:

Josefine sa...

"När jag gick på högstadiet..."

Fifi sa...

"Det pinsammaste jag kan tänka mig"

Colombialiv sa...

Det svåraste beslut jag någonsin tagit

Det bästa och sämsta med att bo i Göteborg

Om jag inte var journalist skulle jag...

egoistiska egon sa...

Hur jag hamnade i Schweiz och varför vi flyttade därifrån.

Johanna sa...

10 saker jag gör när ingen annan ser mig

Johanna sa...

Å vad grymma ni är, tack. Ska bli kul att skriva de här inläggen! Förutom kanske Johanna W:s förslag..haha.

Kära Syster sa...

Ojojoj, vilken fin blogg! Hur kan jag ha missat? Så himla fin sammanfattning från din repotageresa i Norge. Så snyggt formulerade betraktelser. Jag tror bestämt jag kommer tillbaka...

Men inte vet jag vad jag ska föreslå för rubrik, känner att jag saknar bakgrundsinfo. Ska läsa några fler inlägg.

Ha det!
/Anna

Johanna sa...

Men gud vilken fin kommentar, blir alldeles till mig. Tack! Och du är hjärtligt välkommen hit =)

Duktiga Tjejen sa...

jobbresan som givit mig mest

Sophia sa...

Största skillnaden mellan Sverige o Schweiz, fördelar/nackdelar? Varför flytta hem o varför skulle man stanna, alltså vad saknade ni med Sverige o vad saknar ni nu från Schweiz? Behöver lite hjälp på vägen.. ;) Kram kram

Anders sa...

Måndagspokern, var tog den vägen?

Johanna sa...

Mycket bra rubrikförslag där Anders, ska utreda frågan och återkomma i ämnet!

PS. Ryktet säger att det kan bli fråga om tisdagspoker inom kort.