onsdag 10 augusti 2011

Fynd.

Jaha, då kom det hårdaste regnet i mannaminne utanför fönstret igen då ja. Det här med att vara nöjd med att jobba kvällar en vecka för att man då kan "åka iväg och sola och bada på dagarna före jobbet", har än så länge inte resulterat i särskilt mycket "solande och badande före jobbet", det kan jag säga er.

Hade tänkt ha den här gulliga klänningen som jag fyndade förra veckan, men nu när jag tittar ut på augustiregnet tänker jag mer: stövlar, regncape, bävernylonoverall?


5 kommentarer:

Josefine sa...

Skit i bävernylon! Den där klänningen hade jag haft varenda dag. Den är underbar! Var hittade du den?

Johanna sa...

Jamen visst är den tjusig! Gillar den väldigt mycket. Jag fyndade den på HM för 50 (!) kronor. Men jag tror att den eg kostar 299 eller något sådant.

Jag tror dock att den hängde bland rea-varorna för att den hade en liten, liten sminkfläck samt att sömmen i spetsen längst ner gått upp lite (världens lättaste att fixa dock och fläcken var bara att gnida bort). Var löjligt nöjd med det extremt billiga priset.

Men den är ju fin för 299 kronor också, så har du tur kanske den finns kvar! (Skärpet sitter dock inte fast i klänningen utan är mitt eget).

Duktiga Tjejen sa...

Mycket snygg klänning!!

Fifi sa...

Jättefin klänning! Och jag tror stenhårt på sensommaren :)

Haha, jag brukar påminna Niklas om att vi faktiskt har en disktrasa och att den är väldigt bra att använda om man har smulat ner och att det ser trevligare ut om det inte är kaffe på bänken… Det är lite lustigt, för han ser aldrig sådant.

Ang. ostar, vin och sånt så fick jag avsmak för alkohol i början av graviditeten och det höll i sig hela tiden, så det var inte svårt att avstå vin och öl. Däremot var jag sjukt sugen på pepparkakor med ädelost på runt jul.

Jessica - En flicka som är stark sa...

vilken fantastisk klänning! och ja, vad hände med vädret? Så mycket höst det kan bli typ...