lördag 21 maj 2011

Publikkaos

Enligt kvällstidningarnas löpsedlar idag var det publikkaos på Liseberg igår, tusentals människor hade blivit nekade inträde för att det var fullt i parken när Veronica Maggio skulle spela. Galet. 

Vi var där och märkte inte alls av något "kaos", vi körde vår femkamp (som jag inte vann) och Björn sköt ankor och vann en ganska ful färgglad höna som Malin visar upp på bilen. I bakgrunden skymtar man Björn som står i kö igen för att skjuta till sig ännu en lika ful färgglad höna. Det var en mycket trivsam kväll.

I eftermiddag blir det Göteborgsvarvethejjande, men först ska David och jag åka och spela badminton. Jag hoppas att jag är lite duktigare på det än jag befarar att jag är. Vi får se.

2 kommentarer:

karin sa...

oh jag hade också velat vara där!

Johanna sa...

Trots att jag var på Liseberg får jag nästan svara "Jag med!" på den. På själva Maggiokonserten var det nämligen så mycket folk att vi knappt såg något, fick ta en öl på fiket bredvid och lyssna lite på musikens bas-dunk istället.