torsdag 19 maj 2011

Kärleksburken.


De senaste dagarna har vi röjt i vårt förråd och jag blev själaglad när David hittade min fina hjärtburk som jag har fått av mormor. Den är fullproppad av brev och lappar som jag och D har skrivit till varann, små kärleksförklaringar och annat. Var tvungen att sätta mig och läsa några av dem och gladlipa lite (Obs! Normalt beteende!). Alltså verkligen ett bra tips: välj ut en fin burk och spara sånt du och din someone special skrivit till varann i den. Ta fram och glutta lite när det behövs. Man blir jätteglad samt kär.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Har en EXAKT likadan burk! Har dock diskmedelspulver i min, ej så romantiskt kanske, men ändå, fin burk!

Johanna sa...

Haha, det går ju precis lika bra att ha diskmedel i. Lite lyxkänsla att ta fram diskmedel ur en sån fin förpackning.