måndag 17 mars 2008

OBLIQ "Antenna", Releasefest!












I fredags var det releasefest för Antenna, Obliqs första album som är alldeles fantastiskt bra. Det var smockat med folk på Musikens Hus, massor av musiker, branschfolk, vänner, vänners vänner och stolta familjemedlemmar.
När Obliq drog igång på scen var jag en omåttligt stolt syster. Jag vet hur oerhört mycket tid, pengar, slit, passion och engagemang som ligger bakom skivan, och det gör mig lycklig ända ut i fingertopparna att få se min brors dröm gå i uppfyllelse med sådan bravur. Albumet har recenserats av flera tidningar och magasin i veckan och den har hittills enbart fått fullkomligt lysande recensioner. (Titta gärna på myspace.com, de har reklam för Antenna på förstasidan den här veckan. Under den tiden kan ni även pre-lyssna hela albumet där).

Jag älskar dig brorsan. Och jag är gränslöst stolt över dig.

1 kommentar:

Karin sa...

..och ni som inte var där missade något stort!!!!