onsdag 5 mars 2008

Du vet väl att vi har Sveriges bästa kebabsås?

Jag är så jävla jävla glad. Jag måste bara få skriva det. Det är en sån härlig dag idag. Jag åkte hastigt och lustigt till Jönköping på spontantripp och solen sken som den alltid verkar göra där och vi åt pommespizza på evergreen och hälsade på min barndomskompis Per. Och så var jag på nån form av anställningsintervju på Sveriges Radio, vilket föranledde besöket i den rara staden vid Vätterns södra spets, och det verkar lite som att de vill ha mig. Vilket känns bisarrt, men så löjligt kul att jag bara vill hoppa omkring.
Tillbaka i Göteborg igen har jag också hunnit stå och vinka lite till en färja, skickat många många pengar till mina fantastiska människor i Nicaragua och nu ska jag snart brottas i sumodräkt med mina jobbarkompisar.

Tack livet för den här dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

WEHEEEY! snärtigt som fan. sicken dag!