tisdag 6 februari 2007

Tango i La Boca


La Boca, Buenos Aires, Argentina (Nov 2006)

7 kommentarer:

Johanna sa...

skulle ni beskära bilden på något annat sätt?

C sa...

nej, bilden är beskuren perfekt. Det känns som det finns så stora möjligheter för dansarna att röra sig. Det är dom och ett stort stort torg. Cool bild!

Johanna sa...

tack carl!

blir alltid så glad när någon kommenterar bild-inläggen. oftast skriver folk bara en kommentar på de skriva inläggen (vilket ju också är kul iofs..)

men extra roligt när det handlar om mina bilder.

=)

C sa...

lilla j - det var trevligt att få kommentera din bild. Like it alot, men är ju ingen expert på vad som är eller inte är en bra bild...

Förresten så skriver jag en bok. Vad handlar din artikel om?

Fröken Lund sa...

Passion. Jag gillar känslan. Han ser tämligen oberörd ut medan hon ser ut som att hon viker ut hela sitt hjärta för honom.

Johanna sa...

Carl:
äh, jag blir så glad så glad bara nån säger att min bild är fin. Behöver absolut inte vara mer avancerat än så ;)
(Det är helt okej om man inte tycker det också. Men oavsett är det mycket roligare med folk som kommenterar än de som låter bli)


Fröken Lund:
tack =) Jag gillar också ögonblicket i bilden, och det coola med argentinsk tango är ju de kraftfulla rörelserna. Det är så passionerat att man bara vill dansa hämningslös tango själv (men inser illa kvickt att det skulle se jätte, JÄTTEkomiskt ut, så man nöjer sig med att fotografera)

Anonym sa...

hej johanna!

Inne o läseer minst en gång per dag, så tänkte måste juh bevisa d oxå=)..Jag älskar bilden, men kan beror på att d e e jag som dansar=)..nerå, men jag av juh med så klart den väcker känslor, e jättefin i svartvitt. Va juh tagetn i de färgspraklandeområdet la boca...visst va den?

fin som 17, önskar man kunde dansa sådär...