lördag 15 september 2012

Denna lördagkväll

...tillbringades på Hagabion med Josefine och Emster. Hurra för detta! Så himla bra personer, gillar dem mycket. Vi åt chevreost-overload (eller jag gjorde det, väljer alltid chevre om det finns chevre, de andra åt köttfärslimpa), drack vin och kollade på en dokumentär om Lars Lerin. Den var fin och tänkvärd och även rolig, man blev varm i hela hjärtat. Hade ingen aning om vem Lars Lerin var innan filmen men känner mig nu mycket upplyst.

Nyss kom jag hem och insåg att jag inte kan chilla med ett glas vin i soffan utan måste packapackapacka och inte glömma något viktigt, för 02.30 går bussen till Kastrup som ska ta mig och Linn till Italien. Det blir fint. Det blir nog väldigt väldigt fint tror jag. Hej så länge.

9 kommentarer:

Peppe sa...

vilket drömsällskap! att sitta och prata mer er och äta chevreost.

emster sa...

Tack själv! Så kul att träffas!

Jenny sa...

Åh, lyxen! Är avundsjuk på er alla tre. Vill också hänga. Får åka till Göteborg utan man och unge någon gång.

Jojjo sa...

jag är inte alls avis, varken på biodejten eller Italien!

It's all gonna be fine sa...

1. Jag är också avis!
2. Har sökt i bloggen men hittar inte - vad heter de fantastiska träningsskorna som du skrev om någon gång förut?

Johanna sa...

Här står det om mina älskade Reebokskor! Har två par, ett för utomhuslöpning och ett för inomhusträning. :) (Den exakta modellen är beskriven i någon av kommentarerna.)

http://lillaj.blogspot.se/2012/04/nu-javlar.html

It's all gonna be fine sa...

Tack snälla!

Limpy sa...

Vem är Lars Lerin?

Johanna sa...

Limpy: En svensk konstnär! Duktig men väldigt psykiskt labil, verkar det som.
(Jag hade som sagt heller ingen aning innan jag såg filmen, har sjukt dålig koll på sådant.)