torsdag 21 december 2006

Oj!

Jag har alltid velat bli journalist. Sedan jag var 10 år, eller så. Så efter ett par år av tvivel på om detta verkligen är rätt grej ("det finns så mycket skitjournalistik som jag inte vill ha med att göra!" och jadda-jadda) sökte jag i alla fall. Kom hem nu i början av december, gjorde antagningsprovet fullkomligt jetlaggad och med tankarna kvar någonstans i sydamerika. Det fanns inte i min värld att det kunde gå bra eftersom jag var så totalt oförberedd och för tillfället helt distansierad från den riktiga världen.

Men.

Igår ringde jag för att kolla. "Du är så antagen SÅ", sa Bengt på Jmg.

...

WHOOOAAAHHH!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag ocko.

Johanna sa...

Åh! Grattis du med!! tänkte kika in på din blogg och se om du skrivit nåt om det. roligt! men du har inte sökt till göteborg som jag, eller hur? Stockholm?

Anonym sa...

Bengt är en pärla, fråga honom om hans tid som jazzbatterist, han kommer förmodligen hålla kvar dig på hans rum med en alldeles för lång anekdot.

Anonym sa...

酒店經紀PRETTY GIRL 台北酒店經紀人 ,酒店經紀 酒店兼差PRETTY GIRL酒店公關 酒店小姐 彩色爆米花酒店兼職,酒店工作 彩色爆米花禮服店, 酒店上班,酒店工作 PRETTY GIRL酒店喝酒酒店上班 彩色爆米花台北酒店酒店小姐 PRETTY GIRL酒店上班酒店打工PRETTY GIRL酒店打工酒店經紀 彩色爆米花