söndag 18 januari 2009

Såatte...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Shit. Det där är ju faktiskt helt sinnessjukt.

Efter att ha spelat nästan konstant i en vecka, är mitt rekord hittills 35 000. Och då har jag testat en jävla massa olika tekniker.

Så du borde nog verkligen skriva in det där i ditt CV :-)

Johanna sa...

haha gött, tack erik! det var precis det jag ville höra. perfekt att ta till när man behöver en självförtroendeboost..

synd bara att det inte är en megaviktig egenskap att vara bra på tetris ;)
but still, bra partytrick. jag får ta till tetris när det vankas dataspel som jag är dålig på, tex pacman.

David Jansson sa...

det bästa med screenshot:en är att Movits är med på en flik. :)

Johanna sa...

haha... kan ju rekommenderas, liksom tetris. bevisligen gärna i kombination.

Anonym sa...

Okej. Jag såg detta för ett par dagar sedan, men jag var tvungen att samla mig. Instinktivt ville mitt avundsjuka, surt-sa-räven-jag säga "get a life"... men med lite frustrerad självinsikt okm jag på bättre tankar. Ditt rekord är grymt. Du är HELT KLART the master of tetris! =)

Jag har kommit till 60 000. fast jag är inte särskilt jämn. gången innan fick jag 354 poäng. hm. Dödligt beroendeframkallande är det i alla fall!

Johanna sa...

hahaha. 60.000 är faktiskt också bra nic, det är bättre än davids tex ;)

354...not so much.

men, tack för berömmet, jag solar mig i glansen.