torsdag 21 februari 2008

Nattsudden

Radion äter upp mig den här veckan. Det gör inte så mycket, för det är väldigt skojigt att göra radio. Verkligen. Men jag blir inte så aktiv i alla andra delar av mitt lilla liv.

I morgon ska jag och Per vara programledare i ett entimmes-radioprogram, som ska handla om segregation och utanförskap. Det ska bli väldigt spännande. Per var här ikväll och vi ägnade kanske tio minuter åt lite upplägg och prator inför sändningen i morrn. Sen tog Per en öl och kollade på UEFAcup-fotboll, och jag laddade ner lite nya avsnitt av diverse serier. Man måste faktiskt få ha ett liv också.

Nu tänkte jag skriva att jag skulle vara en ansvarsfull programledare som går och lägger mig tidigt, men klockan är visst två. Så det kan gå. Jag förstår aldrig vad som händer de där snabba timmarna efter tolv..
__________________
Sen jag skrev texten ovan har letat upp en kamerasladd (har mitt första riktiga foto-jobb i morgon), pratat i telefon och satt upp gardiner. Klockan är 02.36. Nu ska jag sova.

3 kommentarer:

Söder sa...

Jag vill vara dig till lags. Kolla här http://soderblogg.blogspot.com

ciao

Le Tokbiff Total sa...

Sova är för mesar. No sleep no gain. Jag pushar hårt för nåt slags nattsuddsmaraton asap. Gärna med alkohol, gärna med skaldjurssoppa, gärna med sällskapsspel.

Johanna sa...

jaa, jag också.