tisdag 20 april 2010

Idag har David...

...köpt en sån här! Han har velat länge och väl mellan en iPhone och en android-mobil, och det blev alltså det senare, en HTC Desire. Han erkänner själv att han frångår alla principer och överger Apple den här gången enbart för att han vill vara lite unik och haka på den allra senaste trenden. ;)

Själv är jag ju uppfylld av en gränslös längtan efter en iPhone och kämpar mellan valet att köpa en nu, eller vänta några månader tills de släpper den nya versionen. Kruxet är förstås att inget vet säkert när det blir, även om det spekuleras vilt på nätet. Står man ut att vänta några månader till? Och är inte den gamla (bulliga, plastiga) iPhonen lite snyggare än den nya (platta, aluminiumiga)? Ser den ens ut som de tror i länken...? Och kommer den att kunna låsas upp och användas i flera länder, som jag behöver? Annars blir det ju verkligen kris.

Ja, det här med val är inte min starka sida. Tur att jag inte måste bestämma mig på studs. Nu: ost-fondue och Svenska Hollywoodfruar. (Förresten har fru Montazami börjat blogga, här. Lyckan!)

Inga kommentarer: