onsdag 10 september 2008

Sexx Laws

I måndags tränade jag 3 gånger på ett dygn så nu skriker min kropp av träningsvärk. Det börjar gå ifrån "aj, jag avlider", till "yeah, jag är hur fit som helst". Medan jag legat här i min nästan-säng och tyckt synd om min muskulatur har jag repeatkollat på den här videon. Den är så sjukt bra. Speciellt tycker jag om att titta på den lilla "jä!"-rörelsen Beck gör med handen vid 0:29. Samt de goa dansstegen 3 sekunder senare. Vad tycker du bäst om?

Nu går min tankekedja såhär: Beck - David har lärt mig lyssna på honom - Jag längtar efter David - David kommer HIT OM TVÅ DAGAR. Det är en go tankekedja.

Nighty then!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Jag älskar tankekedjor. Jag brukar alltid följa mina baklänges.

David Jansson sa...

Jag gillar bäst trumpetsörjan som spelar "döööö-öööh", många gånger i låten.

Och ett radioprogram som ofta använde sig av Beck i jinglarna.

David Jansson sa...

Okej då, det är nog saxofon.

Johanna sa...

:)

Ja, det där "ba-ramm":et är ruggigt bra. Och radioprogrammet i fråga: -genialiskt! ;)