måndag 8 september 2008

Einflyttnungsfescht, som den heter på Facebook.

Lördagens inflyttningsfest blev en härlig överraskning i hur många vänner vi kunde skrapa ihop i Stockholmstrakten. Många fler än vi trodde, över 30 personer var här och förgyllde vår kväll. Vi fick fina presenter, bland andra dessa:

  • Ormsalva, echinagaard och flourtabletter, av Per.
  • En ovanligt ståtlig ananas -med ett kort på- och en flaska fin, av Kristoffer Bergström.
  • Insexnycklar (ja, det heter så), kanske av Erik.











4 kommentarer:

Anonym sa...

Galet mkt folk ju, nästan så man kunde tro det var i Göteborg! Hela KP-gänget och allt.

Men det heter faktiskt "insexnycklar" :-)

Johanna sa...

haha, där ser man. Jag skrev i alla fall inte insektsnycklar, som vissa tror att det heter. Och jag hade faktiskt skrivit "Insättsnycklar (heter det verkligen så?)" från början. ;)

Unknown sa...

Asså, jag köper helt klart bildvalen. Alla utom det som föreståller ananasblad och malmqvists skrev.

Johanna sa...

haha. jag köper ditt resonemang. tyckte ändå att det var en rätt piffig bild. dock är det inte jag som tagit den ;)