fredag 23 november 2007

Måndagspoker, fast edt.

Jag har en hel del att berätta om Måndagspokern, som fått lite väl lite utrymme på bloggen de senaste veckorna.Verkligen lite i relation till dess betydelse i mitt liv.. :) Nåväl. Jag har inte riktigt tid nu, att berätta om när vi var utklädda till nationer (jag var Norge och Tunisien), när vi spelade och söp samtidigt, eller när en hund som hette Caesar juckade som en besatt på mig och slickade upp hela mina vader mitt i en turre. Att jag inte har tid beror på att klockan är över tre och jag ska upp 06.30, för att åka till Danmark. Och jag ska börja packa snart.

Så istället för text vill jag bara lägga upp den nuvarande ställningen i maratontabellen och champstoppen (vilka veckovis (nåja, oftast veckovis) uppdateras av Gus på den här bloggen.

Notera, om ni inte fattar det själva, att ni ska se vem som är tvåa i båda och sen skriva långa hyllningsmetrar i kommentarsrutan ;) Gus själv är ju pokerproffs så honom kan man ju inte gärna råda på. Jag är mycket nöjd med att ligga tvåa efter honom. Narccisism i all ära, här kommer listan:


Maratontabellen:


102p - Gus
93p - Johanna
87p - Tjus
85p - Määääääääääätin
81p - Bamse-Jonas
72p - Björn
56p - Nat
31p - Söder
27p - Bogdan
12p - Robban
8p - Original six-Jonas
7p - Hellboy Jonathan
7p - Inzaghi
7p - Viktor, Gorans kollega
6p - Kristoffer

2p - Ebba
2p - Rookie-Määäääätin


Champ-toppen:
Segrar:
1:a - Gus 7
2:a - Johanna 4
3:a - Björn 4
4:a - Tjus 3
5:a - Määääätin 2
6:a - Bamse-Jonas 1

7:a - Nat 1
8:a - Söder 1

2 kommentarer:

Johanna sa...

Inga hyllningar, nej?

;)

Anonym sa...

jodå, här kommer några: Praise Johanna! Praise the Lord! And praise Ceasar, the allmighty calf licker!