fredag 24 augusti 2007

Då var det klippt

Jag är för lat för att gå och klippa mig så ofta som man borde. Verkligen. Frisyren hinner bli mer än lovligt utväxt innan jag gör nånting åt det.. Men som för att kompensera för detta klipper jag mig nästan alltid väldigt dyrt när jag väl gör det. Och ser själv någon sorts logik i detta system.
Idag lade jag 719 kronor på en klippning. Min frisör stod och synade varenda hårstrå noggrannt pillade och trixade i en och en halv timme. Det kändes så ordentligt och välarbetat.
Och det var faktiskt värt det.

Nästa gång ska jag inte vänta till golvmopp-känsla innan jag klipper mig. Skillnaden blir för stor :)

2 kommentarer:

Björn sa...

Grattis! 1 liten bild, kanske?
Before and after...

Johanna sa...

Mina kameror är ju stulna :(

Ska dock köpa en ny, så fort jag kan.