fredag 21 oktober 2016

Suuuuk

Jaha, här ligger jag hemma och är sjuk. Otroligt trökigt. Vaknade i morse med feber, men också bakis eftersom vi var ute med jobbet igår och vår vd kom ner från Sthlm och bjöd på hot shots och drinkar och vin och mat och gud vet vad. Väldigt roligt dock. Har världens roligaste jobbarkompisar.
Innan vi gick ut och åt på nya Teaterkällaren så var vi i Kviberg och körde skidskytte (!). Kände mig som Bambi och råkade fälla Per i stafetten genom att sätta min stav mellan hans skidor. Han föll som en fura vilket inte var helt dumt strategiskt eftersom han gått skidgymnasium och var hundra gånger snabbare än oss andra. Jag nailade dock skyttet! Satte alla skott. Var sjukt nöjd med det eftersom min tidigare skytteerfarenhet är begränsad till när jag sköt med luftgevär en gång på J:s land och hade geväret rakt framför tänderna som fick en hård smäll av rekylen. Like a baws.

Nu har alvedonen äntligen gjort sitt så att jag orkar halvsitta och kolla serier, ska dra ett avsnitt av The night of. Känns i alla fall mer värt än att bara ligga och stirra. Och så är det ju fredag idag. Det är bra.

Inga kommentarer: