onsdag 8 mars 2017

Magsjukeland

Nä hörrni, jag trodde faktiskt att jag var klar med sjukdomar den här vintern efter två månaders förkylning, följd av influensa och öroninflammation. Men nu har även vinterkräksjukan gjort entré. Först Nils och sen följde jag efter i måndags, lagom lägligt till min och A:s fyraårsdag aka tvååriga förlovningsdag. Jaja. (Vad är väl mer romantiskt än att ha någon som går och drar på sig gummihandskarna när man kräkts ner hela hallgolvet, anyways?)

Vi är inte riktigt bra ännu men idag åt jag i alla fall min första bit mat sedan i helgen, så det går framåt! Idag har jag och Nils målat med vattenfärg (blev lite abstrakt konst samt ett kvinnomärke pga 8 mars, krossa patriarkatet!) och så har jag legat på golvet när han lekt med bilar och tåg runt mig.

1 kommentar:

S sa...

Fy fasen.. krya på er!