fredag 18 januari 2013

Det är torsdag och nu börjar helgen.

Jag har visst gått in i nån form av tunnelseende den senaste tiden. Ett tunnelseende där jag bara kollar på lägenheter, funderar på lägenheter och pratar om lägenheter. Typ. Det är ganska jobbigt och ibland, då och då, också lite lite kul. Med betoning på lite. Men ändå.

I alla fall längtar jag väldigt mycket efter helgen som nu komma skall. I morrn i ottan åker jag till ett icke vinterbonat sommarhus på Öland med S och N och det ska bli överjordiskt härligt. Mat, vin, vänner och brasa typ. Hoppas att det finns en öppen spis – det är så längesen jag var där sist att jag glömt – för det ska bli många minusgrader. Många många.

Jag har packat mina snowjogging. Ellevahettere....snowjoggers?

5 kommentarer:

mammas machete sa...

Snowboots? :)
Ha en underbar helg!!! Lägenheter brukar dyka upp av sig själva när man minst anar det..

Lisa sa...

Låter som bästa helgen ju!

Jojjo sa...

Grattis till lägenheten (såg hos Jenny). Förstår att det känns konstigt men hoppas det kommer hjälpa med en nystart i nytt boende. Kramar!

emster sa...

haha snowjogging.

ps. lars lerin och jr har det ff bra!! såg artikel i dn häromdagen. <3

Anna Granström sa...

Hehe.

Låter läskigt med icke-vinterbonat i denna kyla. Eller spännande kanske. Och såklart superkul.

Jag porrfurfar hus. Nästan jobbigt. Helt beroende av hemnet.