söndag 19 december 2010

Catching up x 100

Alltså, man blir lite slut av att vara hemma och intensivumgås med folk på det här sättet. Den här veckan har jag:

Ölat med Emma och Johan, och Martin L * Kollat julfilm och gått ut och ätit med familjen * Fikat med Anna och Melvin * Fikat med Ted * Kollat på spelning på en pub på andra lång med mamma, pappa och bror * Lunchat med Linda * Käkat middag hos Nicole och Martin * Fikat med Emma J * Kvällsfikat hos Sara, Johan och Klara * Handlat julklappar och fikat med mamma * Passat Klara * Gått på bögshows-julkonsert med Sara och Johan * Ölat med Johanna * Kollat handboll och spelat spel med Emma och Johan, Björn och Malin * Gått ut och skakat rumpan med Ted, Hedin och Jesper (Jesper som jag umgicks med jättemycket på gymnasiet men inte träffat på typ sju år - Jesper!).

Allt har varit hur kul som helst, men puh - är helt slut nu!

Så idag har jag bara varit hemma och myst hela dagen. Kollat på snön utanför, bakat lussekatter och julgodis och slagit in paket att lägga under vår fina gran som pappa och jag efter några om och men fick att stå rak på sin plats vid altandörren.

I veckan väntar såklart några fikor till, en barnpassning av Klara till, en myskväll med bästaste Nicole och Sofia och så äntligen ankomsten av andra hälft! På onsdag dimper David ner på Landvetter. Det blir fint, även om Elsa nog kommer tycka att det blir trångt att samsas om sängutrymmet. (David verkar förresten sköta sig bra därhemma även utan mig, igår tog Köniz exempelvis poäng mot Wiler!)


Inga kommentarer: