måndag 20 september 2010

Vilse på en alptopp.

Man kan inte sitta hemma och deppa över det kassa valet hur länge som helst, det gör det ju tyvärr inte ogjort. Så idag drog vi till bergen istället, med Sofia och Therese & Henrik och deras gulliga barn. 

Vi provade ett nytt ställe, Meiringen-Hasliberg, och till den "stillsamma picknicken på toppen" lades plötsligt en två timmar lång vandring, då vi råkade gå lite, lite vilse. Två timmar är väldigt lång tid att gå i ett berg för en treårig tjej, men Tilde var en pärla hela dagen och informerade bara oss andra då och då om att "nu är jag faktiskt väldigt trött". Inget gnäll alls. Såna barn ska jag också ha en dag! 

Att gå vilse var dagens bästa, vi hamnade på väldigt vackra ställen, några "off track" och andra on...


2 kommentarer:

Therese sa...

Lite vilse e aldrig fel, hahah.
Men du, vilken underbar färg du får på dina kort. Hur gör du det???
Får nog prata fotografering nästa gång :o) Så gulliga och söta som du å David e kommer ni garanterat att få gulliga barn. Det behöver du inte oroa dig för :o)
Glöm inte maila mig era telefon nummer.
Ses snart igen
Kram kram

Johanna sa...

Håller med, lite vilse är perfekt! Haha, jag lovar att lära dig alla knep jag kan.. Ett heter "dra upp kontrasten i photoshop" ;) hörs i veckan! Kram