måndag 19 maj 2008

I bet she's snäll in the good way, not the geeky way.

Hjälp! Ett internettest visar att av alla djuren i mumindalen är jag muminmamman! Vad betyder det!? Jag visste att jag inte skulle ha valt "snäll" som egenskap, då blir man såklart nåt mesigt... Det vet ju alla, att "snäll" vill man ju inte bli beskriven som. Det är ju vad man säger om intetsägande människor eftersom man inte kommer på något annat, och alla är ju snälla på något sätt. Nåja. Hon har ju ett snyggt förkläde i alla fall, muminmamman.

"Du er Mummimamma! Du er snill og omtenksom.
Hvis noen har et problem går de til deg
for råd,
og du har ofte en løsning."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är mumintrollet. Så du är min mamma, fastän du är ett år yngre än mig. Undrar om du är din mammas mamma också?

Johanna sa...

haha. Det vill jag å det bestämdaste hävda att jag inte är!
Jag ville bli lilla my eller filifjonkan eller någon annan med ett sånt festligt namn.