onsdag 12 december 2007

Kuklukt på JMG. (Premiäranvändning av det ordet. Då syftar jag inte på JMG)

Inne på den högra toaletten på plan tre på JMG har någon haft lite roligt. Jag är helt säker på det. Det luktar nämligen kön, på ett sätt som det inte luktar kön när människor har besökt en toalett med vanliga tråkiga avsikter.

Det finns inget som helst utrymme för att jag skulle kunna ha fel. Odören fullkomligen slog emot mig när jag öppnade dörren. Det festligaste är att vi nu suttit och diskuterat det hela en stund i datasalen, där det sitter ganska många personer. Risken/chansen att det är någon av dem känns rätt påtaglig. Haha. Hoppas att han (eller hon) inte känner sig alltför uthängd.

Var det DU?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hävdar att särnas chefs ord är lag. jag citerar "Att onanera på jobbet är A och O". Vi kan väl för skojs skull läsa in skola här, va? eller? Nästa måndag kommer jag...tror jag..:)

Ann sa...

Johanna, du har extremt konstiga personer som läser din blogg och skriver konstiga och oförståeliga kommentarer. Förstår inget av den här ovan.

Jag, Elin och Evelina är iallafall inte skyldiga, vi sitter ju på andra sidan bron och här är det ingen könlukt! Ni får gärna komma hit och jobba istället.

Anonym sa...

Jag läser igenom min kommentar och inser att jag fick till det en aning bättre än väntat. Vad jag menar med att jag kommer på måndag, är naturligtvis att jag kommer på måndagpspokern. Annars var det väl inte så luddigt? Neeeej. Jag funderar också på hur kuklukt skulle kunna komma från en hon? Avslutningsvis vill jag påpeka att jag inte är konstig. Sådeså.

Johanna sa...

hahaha...

det var ju en jävligt rolig slutkläm du fick till! (även om jag förstod att du skrev om måndagspokern)

Och ja, du måste absoluut komma på måndag (till pokern ;)) Det är ju säsongfinal!

Joakim Aspelin sa...

Själv så älskar jag fittlukten, blir kåt av den.

Johanna sa...

Det är väl meningen att könsdofter ska ha den effekten. Men kanske inte just då man känner den inne på en toalett på sin skola.

:)

Björn sa...

Damn, har ni inget annat att göra? Shiiit...NLC, liksom.

Johanna sa...

NLC?

Björn sa...

No Life Club...

God Jul på dig, Johanna!