måndag 17 december 2007

Notera tidpunkten

Hej.

En gång blev jag inlåst på skolan.


Nu har jag tillbringat den andra natten i mitt liv här, men den här gången var jag inte inlåst. Per och jag har skrivit på uppsatsen hela natten, och är klara rätt snart. Deadline är klockan åtta. Det är om två timmar.

Nu tjuter det väldigt högt, för Per försökte gå upp på fyran med sitt kort. Det får man tydligen inte.

Snart ska jag nog åka hem och äta frukost. Och kanske sova lite. Sen blir det säsongsfinal i måndagspokern OCH världens kanske mest efterlängtade klassfest någonsin. Jag anar många grova fyllor. Jag anar rolig kväll.

EDIT:
Nu är klockan strax efter sex. Två väktare har varit här, eftersom larmet tjöt, och de har skrivit ner våra ID-nummer. Jag känner mig väldigt fnissig och lite trött. Hejdå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Johanna i mörkret, du lyssnande, fnittrande, vältalande unga dam. Jag fann dig här och ville passa på och tacka för torsdagsnatten! Det var ytterst trevligt med en nattsvart pratstund. Det gick på röven med Hjärtevännen. Han är sårad och ledsen. Jag är förtvivlad och ledsen. Vad göra, vad göra?

Hoppas uppsatserna glittrar och skimrar samt att festen varar natten lång.

Tills nästa gång:
låt tarzans superkrafter vara med dig!

Fröken Anna Ruus, hon i mörkret.

Johanna sa...

haha, hej anna. tack själv, det var väldigt trevligt! vi får sova hos fröken wiman oftare ;)

Verkligen tråkigt att det gick som det gick med killen... Hoppas du är okej i alla fall.

Det vore jättekul om du kom på nyår, du är väldigt välkommen om du vill :)

Många kramar!

J