måndag 15 oktober 2007

Just nu...

...frilägger jag en utter.

Vad gör du?

9 kommentarer:

Anonym sa...

jag sitter i salen mitt emot och har fett tråkigt

Johanna sa...

kom hit för fan. det är här det händer.

Björn sa...

skriver fortfarande min bok, och dricker...

Anonym sa...

saknar dig! men vore verkligen dum i huvet om jag föreslog fika snart, för jag har sjukt fullt upp. men! om du mot all förmodan inte har planer för onsdag kväll, så har vi spelning på kalejda i stigbergsbacken! haha förresten, jag drömde om dig inatt, väldigt otippat hade du värsta grymma flatfrisyren, typ mohikanaktig och färgad gråsvart, och en tatuering i ansiktet. hm, det var faktiskt astufft i drömmen.. kercsik var med på ett hörn också, jag tror det var hela gamla klassen som var ute i snö och is på nåt sätt. vi hade nåt slags projekt för oss där i nån konstig backe. jaja, anyway, hörs snart! jag mår mkt bättre nu än sist vi sågs förresten. puss!

Björn sa...

"Maybe a Göteborgstjej is your grej?"
http://www.youtube.com/watch?v=a3zv1NMMhu0

Johanna sa...

Lollo!
Hej vännen! Hahahaha! Jag är inte säker på att "värsta flatfrisyen" och tatuering i ansiktet skulle kännas som så mycket "jag" ;)

Fast jag har färgat håret brunt.. stoor förändring tycker jag *skratt*

Klart vi ska ses nån dag. Ska se hur jag har det på onsdag, annars får vi fika när vi hinner. puss o kram!

Johanna sa...

Björn; hahaha. fan vad rolig. Mr schyffert för för jävla kul faktiskt.

Men nje, även om jag hade varit lesbisk har jag svårt att tro att just göteborgstjejen i cerise/rött hår under några som helst omständigheter hade kunnat tilltala mig ;)

Björn sa...

Nej, men poängen och frågan är alltså: är detta hur Göteborgstjerer är?
"Med hår under armarna," liksom? Sauerkraut, alltså ;D

Johanna sa...

haha nej. såna är de inte. alls. över huvud taget ;)