fredag 13 maj 2016

Ididdit

Förstår att ni alla sitter som på nååålar och frågar er: Blev det lugg? Eller blev det inte lugg? Och.... *trumvirvel*.... det blev det!

Nils kände inte igen mig förrän jag lyfte på luggen och började prata, och mamma såg inte att det var jag först, när jag sms:ade en bild. SÅ olikt tycker jag kanske inte själv att det är dock. Men känner mig nöjd. Såhär efter första duschen är det lite mer Annifrid Lyngstad under Abbatiden-böj på den åt vardera hållet, men det gör ju i alla fall att jag ser bra. Och det är ju en klar fördel.

Et violà, ny lugg i hundra varianter:

5 kommentarer:

Linn sa...

SÅ SJUKT FINT! Bra vågat!

Hanna sa...

Skitsnyggt! Passar dig.

Fifi sa...

Skitsnyggt!

Den där om Jenny sa...

Ja, så himla bra det blev!

Maria sa...

Vad fint! Guva du passar i lugg.