torsdag 5 maj 2016

Frilanslokal någon?

Bor du i Göteborg och behöver en kontorsplats i ett frilanskollektiv? Eller gör någon du känner det? Jag ska fortsätts hyra ut min plats hos Frilansarna (pga är ju anställd nu), ett trevligt kontor i Vasastan med roliga kollegor och vettig hyra (2200/mån inkl allt). Där sitter 14 personer – journalister, fotografer och formgivare – utspridda i ett antal mindre rum. I mitt rum finns två platser, eventuellt är även den andra ledig om någon är intresserad av att hyra för två personer!

(13 av de 14 platserna är vanliga platser som hyrs ut, men en ny grej är att en plats lånas ut gratis sex månader i taget till nyanlända personer som vill starta frilansverksamhet i Sverige och som kan behöva lite hjälp med att komma igång med det. Tror att där just nu sitter en syrisk journalist!)

Sist jag behövde hyra ut min frilans-kontorsplats blev jag kontaktad av någon som läste här, provar därför lyckan igen. Hojta om du tror detta kan passa dig eller någon du känner, eller om du vill ha mer info!

1 kommentar:

Maria sa...

Åh, det hade varit så fint! Hade vi bara haft lite fler uppdrag, så.