torsdag 3 oktober 2013

Berlin

I helgen var jag i Berlin för att göra ett reportage och passade såklart på att hälsa på Karin. Det var härligt. Vi drack öl, var på en spelning, hängde med Karins vänner, rände runt stan på cykel och åt koreansk mat på Markthalle i Kreutzberg. Och fotade oss i fotoautomat som blinkade av när man inte var beredd. Jag avundades Karins målade brädgolv, alla loppisar och sköna barer. Inte lika mycket den fuktiga iskalla inomhusluften.











Just det, tips! Om ni ska till Berlin, bo här. Retrohusvagnar i en gammal industrilokal. Jag bodde ju hos K och kan inte recensera madrassernas komfortnivå och sådär, men allt såg fantastiskt ut!





3 kommentarer:

mammas machete sa...

Åååå vad fint. Jag tror jag hade trivts som handen i handsken i Berlin! Kram!

Johanna sa...

Ja, himla fin stad! Kram

emster sa...

Åh vad koolt d ser ut, vill också åka till Berlin