fredag 8 oktober 2010

Oktoberpicknick i Rosengarten

Sommaren har ju gett sig in på ett nytt ryck här och det verkar hålla i sig ett bra tag framöver - skönt! Igår kollade vi på björnarna och hade picknick i Rosenträdgården med Sofia, Therese, Tilde och Lucas. Tilde körde yoga, ninja-trollade fram julklappar och uppträdde för oss på gräsmattan med solosång och dans till "Manboy".

Och jag har lärt mig hur man lägger upp videoklipp så här ska dessutom få se och höra! (Och ni får ursäkta alla osmakliga effekter jag testat ;)


Picknick i Rosengarten from Johanna Lagerfors on Vimeo.
_________________________________________________________________

Jag och Sofia var förresten i Rosengarten dagen innan också, för då var det kanelbullens dag och Sofia bjöd på nybakade bullar och kall mjölk när jag hade jobbat klart för dagen. En mycket bra after work!



Inga kommentarer: