fredag 27 juli 2007

Hur dum får man vara egentligen? -och vem bestämmer det?

I morse var jag med i radio. Det beror på att min vän David är programledare i Morgonskiftet i p4. Han och hans kollega Martin gjorde ett inslag som heter "Förbättra världen", som gick ut på att lära David konsten att säga nej. Jag medverkar som en vän som ber om en tjänst som D inte kan säga nej till. Ungefär. (Jag blev uppringd på jobbet och hade 12 sekunder på mig att hitta pånågonting att be honom om..haha)

10 och en halv minut in på den här länken kan man lyssna på det.

Sen läste de upp ett mail jag skrev till David, benämnde det som "lyssnarbrev" och diskuterade något jag skrev om Tour de France. Det blev kul. Morgonskiftet är ett kul program. Min favoritfras är "nåt litet gött pulver".

Här kan man lyssna på det, 20 och en halv minuter in i länken.

1 kommentar:

Anonym sa...

ahahahahahaha klockrent lyssnar brev ;D så jäkla bra fråga det har ja också alltid undrat?