onsdag 13 augusti 2014

Som om jag aldrig mer kommer kunna gå

Igår tränade jag för första gången med en PT. Jag har i princip inte tränat alls i sommar (förutom Köpenhamnscyklingen som väl får räknas som lite träning i alla fall) och inte gymmat ordentligt sedan...kejsar Augustus och skattskrivningen? Ett tag sedan helt klart.

Allafall. PT:n bara "här, ta dessa vikter och kör utfallssteg några varv fram och tillbaka här i salen". Jag: "sir yes sir!".

Idag: Aj. Alltså nivån av aj. Kan ej röra mig. Kommer eventuellt aldrig mer att kunna röra mig.

4 kommentarer:

4everfine sa...

Åh gud. Det enda som hjälper är väl långt varmt jacuzzi-bad följt av mjuk helkroppsmassage. Nähä du har inte heller spa och massörer hemma? Typiskt!

Heja dig, asbra gjort ju!!

Johanna sa...

Haha exakt. Har dock badkar, borde kanske fylla det med hett vatten och lägga mig i det :)

Mötte just en bekant när jag stapplade mig fram till hemköp. Han bara "OJ VAD HAR HÄNT?". Hehe.

Fifi sa...

Heja heja!

mammas machete sa...

Haha. Du skulle kunna varit jag. Är jätte nära döden varje gång jag tränat. Hoppas det känns bättre snart! Kram!