Idag gör vi tidning på skolan och jag har varit i slottskogen och skrivit om en sjuk svart svan. Precis lagom (o)ambitiöst. Jag sa "jag tänker fotojobb" innan jag drog iväg och såg fram emot att få gå omkring i solen och fota roliga djur, höst och en fotvårta. Svanens. Jag fick dock inte snacka med svanen personligen, på grund av "smittorisken". Jag förstod aldrig om de var rädda att svanen skulle smitta mig, eller att jag skulle smitta svanen, men för mitt eget välmåendes skull lät jag bli att fråga.

Visar inlägg med etikett fotojobb. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett fotojobb. Visa alla inlägg
tisdag 23 oktober 2007
Svantastiska slottskogen
skrev
Johanna
klockan
17:33
2
kommentarer
Ämnen: fotojobb, journalistik, sjuk, Slottskogen, svan, svartsvan
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
