onsdag 18 mars 2020

På min hemmakontoor fahtess

Så anpassningsbar man är ändå. Plötsligt känns det helt vanligt att jobba hemifrån och bara se kollegorna vid ett digitalt morgonmöte 9.15 varje morgon. Tänker att man måste passa på att njuta av det mysiga med hemmajobbande också, även om orsaken såklart inte är den roligaste. För mysigt är det ju onekligen! Äta frukost utan stress, hinna vara mer med barnen, se sitt hem i dagsljus osv. Jobba med musik på eller i total tystnad utan att bli avbruten. (Just nu i alla fall, för Axel och barnen har åkt i förväg till landet eftersom vi ändå var lediga den här veckan. Skulle ju ha varit i fjällen. Jag jobbar nu men åker till dem på fredag.)

Apropå se sitt hem i dagsljus förresten - har upptäckt vilket i behov alla våra dörrfoder är av en ommålning. Det får bli hobbyprojekt två! Projekt nummer ett den här ensam hemma-veckan är att Olles rum äntligen ska få färg. Har bara tjatat om detta ett halvår eller så...
Målade hans tavellister i går kväll och eftermiddag och kväll blir det väggmålande i denna going till färg:


Dagens tumme att hålla: den för att min bästis S ska komma hem ifrån Thailand. Hon har varit där några veckor själv på semester och sitter nu på flygplatsen och hoppas på det bästa. Tillhör riskgruppen. De skriker också efter henne här hemifrån tydligen eftersom hon är läkare och behövs på sjukhuset. Vore trist om hon tvingas vara kvar i bkk.

23 kommentarer:

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han delade med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavhjul som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade med trollspåren, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett förhållande problem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} Du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) Älska trollformler
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässor
4) Giftermål
5) Bindande trollformler
6) Uppdelningar
7) Dödsförtroll
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

Comment 1 sa...

HERREGUD!! Detta är verkligen ett chockerande och ett äkta vittnesbörd..Jag besökte ett forum här på internet den 20 AUGUSTI 2020, och jag såg ett underbart vittnesbörd om den här kraftfulla och stora trollformeln som heter Priest Mompha på forumet..Jag trodde aldrig det, för jag har aldrig hört eller lärt mig någonting om magi förut .. Inte en själ skulle ha kunnat påverka mig om magiska trollformler, inte förrän Priest Mompha gjorde det för mig och återställde mitt äktenskap på 8 år tillbaka till mig och tog med min make tillbaka till mig under samma 48 timmar precis som jag läste på internet..Jag blev verkligen förvånad och chockad när min man knäböjde och bad om förlåtelse och för mig att acceptera honom tillbaka .. Jag är verkligen brist på uttryck, och jag inte ' Jag vet inte hur mycket jag ska förmedla min uppskattning till dig Präst Mompha, du är en Gud som skickas till mig och hela min familj .. Och nu är jag en glad kvinna än en gång

E-post: chefpriestmompha@gmail.com
WhatsApp: + 62-852-7546-3810

Unknown sa...

Efter att jag stannat kvar i ett dåligt äktenskap i några år, även när jag tänker på det, förlorar jag också mitt jobb, jag grät dag och natt och jag blev nästan galen. Men nu är jag tillbaka på fötterna, allt tack också DR WALE som återställer min lycka. Efter att jag läst om alla bra saker som DR WALE har gjort för människor kontaktade jag honom snabbt och berättade för honom om vad jag går igenom. Då slog min man mig alltid utan anledning, han tar alltid illa upp av allt jag gör. Efter att ha berättat för DR WALE allt detta gjorde han en trollformel åt mig och fick reda på att min man träffade någon annan utanför vårt äktenskap, det var anledningen till att han kommer hem och letade efter fel. Men allt tack vare DR WALE att han nu har återställt allt till det normala igen. min man har bett mig om förlåtelse och min chef på min arbetsplats har bett mig att komma tillbaka till jobbet. Jag rekommenderar DR WALE för alla som behöver hjälp. kontakta DR WALE Via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous sa...

vill bara dela min recension om den kraftfulla trollformeln DR WALE min man ansökte om skilsmässa efter nio goda år av äktenskap det var svårt för mig och barnen Jag gjorde allt jag kunde för att rädda mitt äktenskap och min familj men allt misslyckades tills en vän av mina berättade för mig om DR WALEs underbara arbete. Jag kontaktade honom och han försäkrade mig inom några veckor att allt kommer att bli bra, verkligen inom några veckor till min största förvåning kom min man tillbaka hem och han gick på knä och grät och bad mig om förlåtelse Jag är så glad just nu tack så mycket DR WALE, Ett meddelande till honom idag kan också förändra ditt liv till det bättre. WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous sa...

Ibland händer det skit i våra äktenskap men det kommer inte alltid att hålla när vi kämpar för att få dem fixade, jag hade problem med mitt äktenskap juli 2021 det var en hemsk upplevelse att jag nästan förlorade mitt äktenskap, min man trodde att jag var otrogen eftersom jag alltid ta emot samtal från jobbet jag försökte få honom att förstå att de bara är mina arbetskamrater han trodde aldrig på mig han ansökte om skilsmässa och tidningarna var ute, det var som en dröm för mig men det var en verklighet jag behövde för att stoppa honom eftersom jag älskar honom, det var ett vackert äktenskap och jag kunde inte ens föreställa mig att lämna mitt äktenskap, jag var tvungen att söka hjälp från DR WALE jag förklarade min situation för honom och naturligtvis hjälpte han mig, han förberedde en kärleksförtrollning för mig och försäkrade mig om säkerhet, Min man stoppar skilsmässan och älskar mig igen, Det är därför jag är här för att berätta för folk om DR WALE och hur han har hjälpt mig. Om du går igenom äktenskaps- och relationsproblem är det bara att nå honom hans WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

anonymous sa...

EN BRA FÖRTROLLBAR DR WALE SOM HJÄLPER MIG ATT FÅ TILLBAKA MIN EXA FLECKVÄN.
Jag är så glad över att få vittna om en fantastisk trollformler som hjälpte mig när allt hopp var ute för mig att förenas med min ex-flickvän som jag älskar så mycket. Jag hade en flickvän som älskar mig så mycket men det hände något hemskt med vårt förhållande en eftermiddag när hennes vän som alltid försökte komma till mig försökte tvinga mig att älska med henne bara för att hon var avundsjuk på sin vän att jag dejtade och på scenen kom min flickvän bara in och hon trodde att vi hade något speciellt att göra tillsammans, jag försökte förklara saker för henne att hennes vän alltid gör det här med mig, men jag vill inte alltid att hon ska göra det här med mig, men jag vill aldrig att hon ska göra det med mig. fiender till varandra men hon trodde mig aldrig. Hon gjorde slut med mig och jag försökte gånger utan siffror för att få henne att tro mig men hon trodde mig aldrig förrän jag en dag hörde om DR WALE och jag WHATSAPPAR honom och han svarade mig så vänligt och hjälpte mig att få tillbaka min underbara relation som redan var borta i två månader. WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller
Maila honom på: drwalespellhome@gmail.com

Anonym sa...

Det här är underbart!

Min man är äntligen tillbaka till mig med så mycket kärlek och respekt än jag någonsin förväntat mig. Med hjälp av Dr Ilekhojie och försoningsritualen från hans förfäder är min man tillbaka efter så många månaders begäran om skilsmässa. Till en början när min vän sa åt mig att kontakta Dr Ilekhojie för att få hjälp, trodde jag att det inte skulle sluta bra eftersom jag aldrig trodde att han kunde hjälpa efter att ha förlorat pengar med tidigare. Han förklarade för mig med tydlighet och såg också till att allt skedde lugnt och brådskande. Exakt 3 dagar efter försoningsritualen kom min man, som inte har svarat på mina telefonsamtal på flera månader, förbi huset och bad oss avbryta skilsmässaplanerna och bli en lycklig familj igen. Det har gått 2 månader nu och saker och ting blir bättre för varje dag. Tack Dr Ilekhojie för din hjälp. Du kan också få hjälp med honom. Telefonnummer/Whatsapp +2348147400259 eller e-post: gethelp05@gmail.com

Anonym sa...

Efter 7 månaders skilsmässa älskade jag fortfarande min man och ville ha tillbaka honom. Min man skilde sig från mig för att han träffade en yngre kvinna på jobbet. Efter 23 år som gift åkte min man på en resa och träffade en yngre kvinna. Jag uppskattade honom eftersom han har varit en god man och pappa till våra 4 barn. Jag kontaktade Dr Ilekhojie och förklarade alla mina problem för honom och han lovade att hjälpa mig om jag är seriös och villig att lita på honom. Bara tre dagar efter att Dr Ilekhojie utförde en försoningsritual för att återförena oss, återvände min man hem. Han förklarade för mig hur eländig han har varit de senaste månaderna och bad att få flytta hem. Det är som ett mirakel tills idag, jag ringer fortfarande Dr Ilekhojie för att tacka honom för hans goda gärningar. Om du behöver liknande hjälp, kontakta hans e-post: gethelp05@gmail.com och hans whatsapp-kontakt: +2348147400259

Anonym sa...

Min man skilde sig från mig för fyra månader sedan och jag var fylld av tårar och frustration för att jag inte visste vad jag skulle göra för att rätta till problem med honom. Jag sökte efter hjälp på internet om hur jag kunde få hjälp i mitt äktenskap och jag upptäckte fantastiska vittnesmål om Dr Ilekhojie som har varit progressiv med att försona par. Jag kontaktade honom men jag var skeptisk men jag hade inget annat val än att arbeta med honom på grund av alla bra recensioner jag sett och hört från så många människor. Exakt 3 dagar efter att jag lämnat allt som Dr Ilekhojie frågade ringde min man som blockerade mig tidigare och frågade om möjligheten att arbeta med vårt äktenskap. Han är hemma nu med så mycket kärlek och omtanke och vi förbereder oss för att gifta oss för andra gången på en månad. Om du har några problem kontakta Dr Ilekhojie, jag ger dig 100% garanti att han kommer att hjälpa dig!! Ring honom +2348147400259 eller mejla: gethelp05@gmail.com

Anonymous sa...

Jag tog nästan livet av mig på grund av min man som lämnade mig och slutar välja mina samtal. Han sa att han inte älskar mig längre, jag försökte tigga honom, men han kommer inte att svara mig förrän vi bråkade och gjorde slut i sex månader, sedan inser jag att jag inte kan gå utan honom. Jag försökte allt för att få tillbaka honom men misslyckades. tills jag stötte på den här mannen som heter DR WALE på nätet kontaktade jag honom och berättade allt som har hänt mellan mig och min man innan vi skildes åt. Han frågade mig att inte vara rädd för att allt ska bli bra igen. han sa åt mig att betala för föremål som han skulle använda för att förbereda kärleksförtrollningen åt mig och jag betalade och följde alla råd och instruktioner han gav mig. Efter att ha hjälpt mig att kasta en kärleksförtrollning och se, kom min man tillbaka inom en vecka. När jag bad mig om förlåtelse blev jag så förvånad över att trollformler som DR WALE fortfarande existerar. Om någon här behöver lite hjälp, med all uppriktighet, kontakta DR WALE idag via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com
du är verkligen den bästa DR WALE tack för att du gjorde mitt hem till ett lyckligt hem igen. Jag kan aldrig sluta prata om dig sir. hans är verkligen en fantastisk man du kan kontakta honom för lösning för alla typer av problem som
(en) lotteri besvärjelse
(två) ex tillbaka
(tre) blir gravida
(fyra) botemedel för alla slags sjukdomar, sjukdomar och infektioner
Och många andra kontaktar denna stora man idag och får din
Problem lösta till 100%

Anonymous sa...

Hur kan jag förklara detta för världen att det finns en man som heter DR WALE som hjälpte mig att få tillbaka min före detta älskare och återställde min livmoder. när allt hopp var förlorat. Jag och min älskare har varit gifta de senaste sex åren utan barn, vi levde lyckligt. Tills en dag som vi hade ett missförstånd eftersom jag inte kunde få ett barn för honom, så han bestämde sig för att leva mig för en annan kvinna, jag var så ledsen och frustrerad och jag kunde inte ens äta på förrän jag en dag bläddrade igenom Internet där jag såg en dam som heter Jennifer vittna om att trollformaren ringde DR WALE som hjälpte henne att ta tillbaka sin man hem, så jag bestämde mig för att försöka kontakta trollformaren DR WALE så jag förklarar allt mitt problem för DR WALE och han sa till mig att jag inte borde oroa mig för att han ska hjälpa mig att lösa mitt problem, att min älskare kommer tillbaka hem, till min största förvåning om bara några veckor började min man ringa mig och be om förlåtelse, det var verkligen ett mirakel nu vi är tillbaka igen som man och hustru, en vecka efter att min livmoder återställdes och just nu är en månad borta, allt mitt tack går till DR WALE, oroa dig inte längre för DR WALE är här för att hjälpa er alla, jag kommer att göra er en tjänst min hängande hans WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller E-post: drwalespellhome@gmail.com

Anonym sa...

Jag och min man gick igenom en skilsmässa efter 7 års äktenskap. Skilsmässan var nära förestående eftersom vi inte hade det bra på sistone. Efter att jag fick skilsmässopapperen knäckte det mig och jag var inte mig själv på en vecka. Mannen jag byggde allt med har bett om att få skiljas från mig. Jag skickade så många meddelanden för att övertyga honom och han ville inte träffa mig och våra två barn. En dag när jag gick igenom internet efter att ha fallit i depression hittade jag Dr Ilekhojie som hjälpte mig att försonas med min man. Det har gått 2 månader nu sedan han avbröt skilsmässan och återvände hem. Jag är glad och full av spänning att dela med mig av min ex erfarenhet. Tack till Dr Ilekhojie och hans förfäder som gjorde det möjligt. Jag är här för att rekommendera alla som har problem i äktenskap eller förhållande att kontakta Ilekhojie Whatsapp +2348147400259 eller e-post gethelp05@gmail.com

Anonym sa...

Det var riktigt tufft för mig när min fästman lämnade mig för en annan kvinna. Jag var förstörd och kunde inte ta mig tillbaka. Hans vänner och familj gjorde allt de kunde för att återförena oss men det visade sig misslyckat. Jag var ensam i några månader och kunde inte se mig själv älska en annan. Så jag var tvungen att söka hjälp från Dr Ilekhojie som gav mig privilegiet att se till att mina hjärteönskningar blev uppfyllda. Han återförenade oss och kärleken och lyckan återställdes helt. Hans ord är hans bundna och han misslyckas aldrig när han lovar någon 3 dagar att återförenas vilket förvånade mig när mitt eget resultat visade sig. Bry dig inte om att söka hjälp någon annanstans. Hans e-post: gethelp05@gmail.com eller sms:a honom via WhatsApp: +2348147400259

Anonym sa...

Stoppa uppbrottet, skilsmässan eller avvisande av älskare... Även om din situation verkar hopplös! Jag kontaktade en riktig trollformler som hjälpte mig att ändra min mans hjärta till att älska och vilja ha mig igen. Om du har problem i ditt äktenskap eller förhållande kommer Dr Ilekhojie att hjälpa till att återställa kärlek och engagemang i ditt hem. Kraften i hans besvärjelse är så effektiv och kan återförena trasigt äktenskap och relation. Kontakta honom idag och tacka mig senare. Kontakta +2348147400259 eller mejla gethelp05@gmail.com

Anonymous sa...

MIN MAN KOM TILLBAKA TILL MIG MED HJÄLP AV DR WALE OCH JAG ÄR VERKLIGEN ÖVERVÄLDIGD Hej alla. När allt hopp förlorades för att få mitt förhållande att fungera igen mellan mig och min pojkvän gick jag online för att söka hjälp och jag läste och kontaktade DR WALE via hans WhatsApp +2347054019402 som kom och fixade allt och han kommer att förbli uppskattad av mig för resten av mitt liv. Alltför många gånger gick jag igenom känslomässiga trauman på grund av de oändliga problemen jag hade med min man och det ledde till att vi gjorde slut och det var därför jag sökte hjälp och fick reda på DR WALE som kom till min räddning. Han berättade för mig procedurerna och uppmanade mig att följa, vilket jag gärna gjorde och han försenade inte processen att ge lösningar på mina problem och jag fick resultatet på bara en vecka som han försäkrade mig. Bry dig inte om att söka hjälp någon annanstans för han är för bra på att hjälpa människor. Han är pålitlig och ärlig så sms:a honom nu via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous sa...

Jag kan inte glömma hur DR WALE hjälpte mig att återställa mitt äktenskap efter nio månaders separering med min fru på grund av gräl och hon lämnade och aldrig återvände till mig, jag gjorde så mycket för att få tillbaka henne men ingenting fungerade först förrän Jag såg en kommentar online när någon vittnade om hur DR WALE hjälpte henne att återställa sin man och det var så jag kontaktade honom via hans WhatsApp och efter att ha skrivit ut mitt problem försäkrade han mig att han kommer att hjälpa mig att komma tillbaka med min fru inom några dagar efter att ha kastat kärleksbesvärjelsen, och efter att han gjorde trollformeln kom min fru tillbaka hem och vädjade om att hon var väldigt ledsen idag, jag är tillbaka med min fru och vi är båda lyckliga och lever tillsammans igen. Jag vet att det finns många människor där ute som vill få tillbaka sin kärlek, vänligen kontakta DR WALE för han är det perfekta svaret på ditt problem, hans kontaktuppgifter är: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller drwalespellhome@gmail.com

Anonymous sa...

Ik kan je nog steeds niet krachtig genoeg bedanken dat dr. Ilekhojie tot op de dag van vandaag is. Mijn man is naar een jongere dame vertrokken omdat ik vanwege PCOS niet kon bevallen. Ik was er zo kapot van en probeerde zelfs zelfmoord te plegen. Mijn vriendin vertelde me over dokter Ilekhojie die hielp haar gebroken huwelijk te herstellen. Ik ging ook online en deed meer onderzoek naar hem en hij vertelde me dat al mijn zorgen opgelost zouden zijn en dat mijn man naar huis zou terugkeren. Hij vertelde me het bedrag dat ik nodig had om voor mijn werk te zorgen en in tegenstelling tot de rest stuurde ik hem maar één keer geld. Precies 48 uur later verscheen mijn man, die ik al bijna een jaar niet meer heb gezien, bij mij aan de deur en was in tranen. Ik was geschokt, maar het was precies wat dokter Ilekhojie me vertelde dat er zou gebeuren. Daar bleef het niet bij, ik kan met trots zeggen dat ik 3 maanden zwanger ben dankzij de kruiden die dr. Ilekhojie stuurde om me te helpen zwanger te worden. Ik deel graag mijn verhaal over Dr. Ilekhojie en hier zijn contactpersoon...WhatsApp hem: +2348147400259 E-mail hem gethelp05@gmail.com

Anonym sa...

Jag såg ett underbart vittnesbörd om Helmah på en försoningssida om Dr Ilekhojies goda gärningar. Jag trodde aldrig på det, för jag har aldrig hört något om ett sådant mirakel tidigare. Ingen skulle ha kunnat övertyga mig om det inte förrän Dr Ilekhojie gjorde ett fantastiskt arbete för mig som återställde mitt trasiga äktenskap efter sex månaders separation. Jag blev verkligen chockad när min man knäböjde och bad om förlåtelse för att jag skulle acceptera honom tillbaka. Jag har verkligen ont om ord att använda för att visa min uppskattning till Dr Ilekhojie för vad han har gjort för mig och hela min familj. Vi är lyckliga tillsammans och det är lugn i mitt hem. Allt detta är möjligt på grund av hans försoningstrollformel. Kontakta honom nu för all form av hjälp du behöver via Whatsapp/ring/viber: +2348147400259

Anonym sa...

Jag hade ett problem med min man tidigare vilket ledde till skilsmässa med min första man. Minnen av min man fanns fortfarande i mig och jag insåg hur mycket jag älskade honom och har saknat honom. Jag grät bittert den natten och tänkte att jag har förlorat mannen som jag har haft så mycket kärlek till. Jag bad om råd om vad jag skulle göra och en vän till mig gav mig en kontakt till DR Ilekhojie, jag rådfrågade honom eftersom han har hjälpt många människor att försonas. På bara 4 dagar hade jag möte med en andlig försoningsbön med honom och allt vände för gott i mitt liv. Jag bor nu lyckligt med min man igen, vi planerar att förnya våra löften och gifta oss igen. Jag vittnar här idag om att Dr Ilekhojie är lösningen på alla problem i ett trasigt förhållande eller äktenskap. kontakta honom för lösningar på eventuella problem. Whatsapp +2348147400259 eller via hans e-post: gethelp05@gmail.com

Anonym sa...

Jag fick diagnosen myom och komplicerad endometrios för 4 år sedan. Mitt medicinska tillstånd var hjärtskärande eftersom det orsakade mensvärk, uppblåsthet före menstruation, lägre buktryck vilket resulterade i kraftiga mens. Jag utsattes för olika mediciner av min läkare för behandling. Trots mitt besök hos flera läkare blev min hälsa inte bättre eftersom allt de kunde säga och föreslå var operation. På gränsen till att ge upp gick jag till internet för att åtminstone söka efter en behandling. Men jag hittade ett botemedel istället. På internet läste jag ett vittnesbörd om en kvinna som hade myom. Hon delade med sig av en e-postadress till Dr Ilekhojie som försåg henne med örter och rengöring. Lång historia kort, jag har ätit örterna i tre veckor nu och som tur var verkade allt vara okej efter att jag tog det. Jag önskar att jag kunde säga att det är slutet för jag har inte haft några symtom sedan dess.
Utsätt dig inte för mer fara, använd ett naturläkemedel specifikt från Dr Ilekhojie. Vid intresse kontakta honom via e-post gethelp05@gmail.com och Telegram eller Whatsapp +2348147400259

Anonym sa...

Mitt liv har förändrats totalt på 48 timmar. Jag kan se mig själv i spegeln och le. Jag har förtroende för mig själv och mina förmågor för första gången på månader. Jag har min man tillbaka i mitt liv med hjälp av Dr Ilekhojie. Det var ett långt sökande efter hjälp och så många uppoffringar men jag är glad att jag har fått Frenkie tillbaka. Det tog 2 dagar för mig att få resultat som Dr Ilekhojie lovade mig och han svikit mig inte. Jag är ett levande bevis på vad Dr Ilekhojie kan göra. Bara du kunde hålla ditt ord och löfte. Kontakta Dr Ilekhojie om du behöver hjälp. WHATSAPP/RING via +2348147400259 eller mejla gethelp05@gmail.com

Unknown sa...

Jag visste aldrig att jag kunde få tillbaka min fästman tills jag kontaktade Dr Isikolo som hjälpte mig. Jag hade ett fruktansvärt missförstånd med min man och vi gick olika vägar. Jag var nedstämd känslomässigt och visste inte vad jag skulle göra för att hjälpa situationen. Så jag fick veta om Dr Isikolo. Jag kontaktade honom och fick honom att hjälpa till med mina problem. Han berättade för mig allt jag behövde veta och förstod och jag följde procedurerna och han fixade så småningom problemet åt mig och nu är jag och min fästman tillsammans igen och jag vet att vi snart kommer att gifta oss. Det hade inte varit möjligt om Dr Isikolo inte hjälpte mig som utlovat. Resultatet av hans arbete visar sig säkert efter 48 timmar och det är 100% garanterat. Det är synligt för mig att se effekten av resultatet av allt han gjorde för mig och verkligen kärleken och tillgivenheten mellan mig och min fästman är helt återställd och det gläder mitt hjärta att jag inte förlorade honom till någon där ute. Han kan lika gärna hjälpa dig om du vänder dig till honom nu. Sms:a honom på WhatsApp eller Viber honom på +2348133261196 eller mejla: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonym sa...

Jag har försökt i 2 år att bli gravid och behövde hjälp! Jag har gått till läkare men fortfarande ingenting. Läkarna förklarade att jag och min man är fertila och jag vet inte vart jag ska vända mig. I ett av mina besök på sjukhuset träffade jag någon som vi hade ett hjärtligt samtal med och hon förklarade hur hon väntade i 15 år tills hon träffade Dr Ilekhojie som gav henne örter som gjorde henne gravid bara en månad efter. Hon sa så många bra saker om Dr Ilekhojie och jag var tvungen att se själv. Det har gått 4 månader sedan jag fick örterna och vi är redan gravida. Tack vare Dr Ilekhojie är jag så exalterad att jag snart blir mamma. Jag lämnar hans kontakthjälp till alla som har problem med att bli gravida. Lita på mig och be honom om hjälp. E-post gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259