Visar inlägg med etikett Sporthallsmusik. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Sporthallsmusik. Visa alla inlägg

söndag 28 oktober 2007

Världens mest saknade genre.

Har ni tänkt på en sak? Sporthallsmusik. Det är något man verkligen saknar. Det är ju så bra. I sporthallar spelas alltid låtar man glömt för länge sen, låtar man trodde att man inte tyckte om och låtar som är bra bara just där. I sporthallen. I pausen. Det är hög volym och det blir så omöjligt att inte dras med. Svettiga gamla hits och svettiga kroppar går hand i hand på nåt sätt.

Nåväl, det vara bara en tanke.

Här är ett exempel på sporthallsmusik: